ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان سازمان غذا و دارو
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، سعید کاظمی، با اشاره به راهاندازی فرآیند نوبتدهی الکترونیکی در سامانه تیکتینگ، گفت: این اقدام با هدف ساماندهی مراجعات حضوری و افزایش بهرهوری در پاسخگویی به درخواستهای شرکتها صورت گرفته و از این پس، مراجعه به کارشناسان تنها با دریافت وقت قبلی از طریق سامانه انجام میشود.
وی افزود: پاسخگویی کیفی و بهموقع به درخواستها و تمرکز در رفع موانع و چالشهای مراجعان، همواره از تأکیدات رئیس سازمان غذا و دارو بوده و راهاندازی این سامانه نیز در همین راستا و با هدف تسهیل ارتباط مستقیم و هدفمند میان مراجعان و کارشناسان اجرایی شده است.
کاظمی همچنین خاطرنشان کرد: کارشناسان موظف هستند پس از پایان هر جلسه حضوری، ضمن ثبت زمان خروج فرد، وضعیت تیکت را به حالت «حل شده» تغییر داده و با انتخاب گزینه ارجاع به مرحله بعد، فرآیند را در سامانه تکمیل کنند.
این خبر را درتهران پزشکی دنبال کنید
منبع:مهر